Συνταγές

Φυστικοβούτυρο

peanutbutter

Το φυστικοβούτυρο είναι μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης και καλών λιπαρών.
Μελέτες έχουν δείξει πώς η περιεκτικότητα των φιστικιών σε φυτοστερόλες και ειδικότερα σε ρεσβερατρόλη βοηθούν πολύ στη πρόληψη του καρκίνου, καθώς έχουν και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Το φυστικοβούτυρο γενικά βοηθάει πολύ στον κορεσμό, καθώς επίσης είναι σύμμαχος της μυϊκής αποκατάστασης και ανάπτυξης. Φτιάξε λοιπόν και εσύ το δικό σου φυστικοβούτυρο χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά!

Συνταγή
-400γρ φιστίκια ψημένα ανάλατα.
-2κ.σ. φιστικέλαιο ή σπορέλαιο
– 1κ.σ. κοφτή μέλι (προαιρετικό)

Εκτέλεση
-Ρίχνουμε στο μίξερ τα φιστίκια, το λάδι  και προσθέτουμε 1 κόκκο ανθό αλατιού(προαιρετικά).
-Χτυπάμε για 3-6 λεπτά ανάλογα πόσο δυνατό μίξερ έχουμε μέχρι το μίγμα να γίνει μια ωραία πάστα.
-Σε περίπτωση που θέλω να βάλω και μέλι το βάζω ΠΑΝΤΑ στο τέλος και χτυπάω για 10″.
-Το φυστικοβούτυρο είναι έτοιμο

Τρόποι κατανάλωσης:
Σαν επάλειμμα πάνω σε ψωμί, φρυγανιά, κριτσίνια κ.α.  με μαρμελάδα, μέλι.
Προσθήκη σε διάφορα smoothies, όπως επίσης και στο γιαούρτι με τα δημητριακά και τα φρούτα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize